Polska 1-3 Finlandia

02.09.2006, Bydgoszcz

Relacja kibica GKS-u Tychy

Właśnie wróciliśmy z meczu, z Tychów wyruszamy w sobotę o 4 rano pociągiem w 7 osób. Podróż umilamy sobie spożywaniem piwka, w Bydgoszczy na dworcu oznajmiamy swoje przybycie głośnym „Był, Będzie Jest…!”. Do meczu sporo czasu (jakieś 7 godzin) idziemy na rynek i tam piwkujemy. Później w Golu pijemy z ziomkami z Zetki. Co do samego meczu, to ok. 300 osób wbija za free, policja używa gazu – ale już trochę po fakcie. Doping, a raczej jego brak na stadionie to porażka, może 3, 4 razy w meczu było dobrze. Zawisza wywiesza trans „Jeden Zawisza 4 ligowy, Nie dla złodziei z Hydrobudowy” – który ochrona próbuje zerwać z płotu. Kilka razy skandujemy przyśpiewki anty-PZPN i anty Hydra. Na meczu spokój, na moje oko ok. 400 Finów, pod koniec meczu fajnie dopingują. Ogólnie piknik jak cholera i brak organizacji, z biletami za 40 zł spokojnie wchodzimy na prostą. Z Tychów ok. 25 osób. W domu jesteśmy ok. 8:30 w niedziele. Wyjazd bardzo udany, pozdro Zawisza, ŁKS!

Źródło: zin LEGIA FANS 2006 nr 13 (Kwidzyn)

Relacja kibica Górnika Wałbrzych

Na mecz Polski jedziemy busem w 8 z flagą Wałbrzych Polska. Busem wyruszamy o 11 rano, w drodze piwka i dobry klimat. Dojeżdżamy na 18 do Bydgoszczy i udajemy się pod stadion co baru i tam wszyscy melanżujemy. Na mecz wbijam tak jak wszyscy spod baru czyli za free :) jako jedyny z Wałbrzycha bez biletu. Na stadionie widziałem flagi: Tychy, Jastrzębie, Zawisza, Poznań, Gwardia Koszalin, Kołobrzeg (2), Rzeszów (Resovia) i naszych ziomków ze Świdnicy – Władcy Dolnego Śląska Wałbrzych Świdnica Polska biało-czerwona szachownica z herbem Górnika i Polski. Cały mecz stoję za transparentem „Zawisza jest jeden 4 ligowy NIE dla złodziei z Hydrobudowy”, śpiewamy na PZPN i hydrohujoze! Po meczu spotykam się z ziomkami ode mnie i razem z Zetką udajemy się na stadion Brdy gdzie są wszystkie zgody Zawiszy i melanżujemy. Szkoda tylko że musieliśmy wracać tak szybko ale kierowca coś tam ku*wa płakał i to dlatego. Ogólnie wyjazd ciekawy tylko szkoda że nasi kopacze nic nie pokazali… Na koniec pozdrowienia dla ziomków z Zawiszy i Tyskich!!! Górnik Wałbrzych-Hooligans!

Relacja kibica Floty Świnoujście

Na tym meczu 1 fan Floty Świnoujście w postaci mojej skromnej osoby na sektorze A4. Na wspomnianym sektorze w ch*j piknikowego towarzystwa, ale i grzeczna ochrona (nawet plecaka nie przeszukali). Podróż pociągiem w jedną i drugą stronę bez przygód i kibicowskich akcentów. Na dworcu PKP w Bydgoszczy przed meczem jak i po meczu od zaj*bania psów i nie wiadomo po co. Wracając ze stadionu widziałem, że psiarnia powinęła paru chłopaków, chyba z Zawiszy. 15 godzin w pociągach, a taka żenada na boisku, ale ch*j – i tak warto było. P.S. Żeby psiarnia się Lexusem rozwoziła.

Źródło: zin LEGIA FANS 2006 nr 13 (Kwidzyn)